Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stulen idé Jag vill veta hur ni tänker.
Hur mycket skulle du tänka dig betala för din(a) häst(ars) liv?
Skogsmulle/Tävlingshäst. Frisk eller kända krämpor? Osv
Och varför den summan?
Stulen idé Jag vill veta hur ni tänker.
Hur mycket skulle du tänka dig betala för din(a) häst(ars) liv?
Skogsmulle/Tävlingshäst. Frisk eller kända krämpor? Osv
Och varför den summan?
Har du oändligt mycket pengar? Ingen gräns?Summa? Det som behövs för att djuret ska bli bra om det går.
Njae. Sidan jag ''stal'' frågan från är det en fast summa pengar där majoriteten svarar '' över 70 000, jag betalar vad som helst för att rädda min häst''. Sen finns det svar som 0-15 15-30 etc etcAtt be om svar gällande exakta summor i pengar osv känns jätteknepigt rakt av. men det var kanske inte så du menade ?
Jag har långt kvar innan jag kommer upp i din nivå.
Njae. Sidan jag ''stal'' frågan från är det en fast summa pengar där majoriteten svarar '' över 70 000, jag betalar vad som helst för att rädda min häst''. Sen finns det svar som 0-15 15-30 etc etc
Själv skulle jag behöva låna på banken till en sån summa pengar så för mig är 70 000 väldigt mycket och långt ifrån vad jag själv skulle kunna lägga.
Tror ärligt talat inte jag skulle lägga så mycket även om jag kunde men är intresserad av varför vissa väljer att lägga den summan och på vilken typ av häst.
Jag skulle absolut ha formulerat annorlunda.
Har du oändligt mycket pengar? Ingen gräns?
Jag har inte jätte gott om pengar. Det handlar om vad som hänt o hur prognosen för tillfrisknande ser ut. Men det finns en buffert sparat för veterinärvård.
Skiter det sig ordentligt får jag väll sälja hästtransporten.
Jag har inga problem med att ha en häst som "bara" går som en i flocken och inte bli rider om hästen trivs och har det bra med det.