Vad är detta

mysko

Trådstartare
:eek: hittade den på kattens tallrik :crazy:
lustigt.jpg

Sv: Vad är detta

Å fy ja har ingen aning om va de kan va men äckligt ser de ut :eek:

Nej går inte att ta närmre för då blev det suddigt :mad:

Tycker den är superäcklig och det kliar på hela kroppen bara katterna kommer i närheten av mig :crazy: är det någon lus eller?

Är det verkligen ingen som har en aning om vad detta är för djur??

Den var läskig:eek:

Men vad är fram och bak på den där:crazy:

Inte helt olikt!

Myskos kisse har hittat ett praktexemplar av loppa. ! :devil::D
Du får bada dem i Alugan eller vad det heter för att vara på den säkra sidan. :crazy:

Jag har aldrig sett något liknande. Ryser av att bara titta på den.

Du får ta å bada alla djur du kommer åt i området som säkerhets för att spridning utav monstrena ska bli så minimal som möjligt :crazy:

den har ju 8 ben så det är en spindel i alla fall :) har du vatten i närheten så att det kan vara en vattenspindel? I så fall kan ju faktiskt de där bubblorna på ryggen vara luftbehållare för ägg. Det är min gissning i alla fall

den har ju 8 ben så det är en spindel i alla fall :) har du vatten i närheten så att det kan vara en vattenspindel? I så fall kan ju faktiskt de där bubblorna på ryggen vara luftbehållare för ägg. Det är min gissning i alla fall

:eek:

*rrrrrryyyyyyyyseeerrrrrrrrr*

:eek:

(hade jag hittat den hade jag aldrig vågat ta kort på den ens)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fy finns de vatten spindlar :eek: ?? vågar man bada eller var lever dom???? ja klarar inte av spindlar

Liknande trådar

Hemmet Lite udda trådstart här men jag kunde inte hitta något vid googling.. ÄR det någon här som har IKEAs servis Silversida och kan svara på...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Exile
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
589
· Visningar
14 454
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 174
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka