Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Satt och tittade på gamla bilder jag knäppt och reagerade på denna sele.
Draglinorna ser inte ut att sitta fast samt att det mesta går att plocka bort med bara ett knäppe... Är en Am. miniature på bilden, så är en väldigt liten sele.
Allt ser ju jättekonstigt och fel ut på den bilden
Det ser nästan ut som om det skulle vara en tömkörningsgjord som de "byggt om" till sele. Skaklarna är dessutom otrevligt långa och lutar nedåt.
Draglinorna ser inte ut att sitta fast, det tycker jag också, kanske därför som de valt att surra fast skaklarna i däckeln?
Fast svängeln sitter väldigt högt upp och har en pigg upp på varje sida där man tryckt på draglinan (verkar dock inte som det kan tåla så mycket "drag").
Är inte vagnen oroväckande nära hästen också? Ser ju ut som att svansen tar i
Kropp & Själ
Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
Hästnyheter Vad jag menar är, att man ofta förefaller underlåta att polisanmäla brott, därför att man har en intern rättskipning. Nu syftar jag inte...
Hundavel & Ras En hund i mindre storlek med snabbhet och arbetsvilja som en bc? Skulle teoretiskt ha fördelar om de hamnar i mindre storleksklass men...