Är simpan en akvariefisk? Gabbi var senast aktiv i juli. Och frågan verkar redan ha besvarats av flera.@Gabbi kan garanterat svara med artnamn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är simpan en akvariefisk? Gabbi var senast aktiv i juli. Och frågan verkar redan ha besvarats av flera.@Gabbi kan garanterat svara med artnamn
Så längesen? Asch då.Är simpan en akvariefisk? Gabbi var senast aktiv i juli. Och frågan verkar redan ha besvarats av flera.
Vet ej! Hon åt dom säkert jag har bara sett den liggandes som prydnad här hos henne@Blimblom vad gjorde ni med räkorna, kunde ni äta dom som hade varit i samma påse som sjöodjuret?
Förmodligen, eftersom du verkar tycka att den är gullig. Jag antar att jag är sjåpig men jag har ju inte sett monstret i verkligheten.
En liten simpa eller knotfisk, finns flera arter inom båda familjerna som det skulle kunna vara. Kanske finns det någon marinbiolog med inriktning mot bottenlevande fiskar här på forumet som vet mera exakt?
Mamma hittade den i en påse med frysta räkor
Drakbebis, toppen!Tack allihopa! Vi hade ju hoppats på drakbäbis, menmen
Jag tror inte det är nån fara, fisken är väl också kokt, och sedan fryst antar jag. Men personligen skulle jag inte vara så värst sugen på en räkmacka om det där djuret dök upp och tittade på mej.Vet ej! Hon åt dom säkert jag har bara sett den liggandes som prydnad här hos henne
Den ser skitskum ut. Är det skelettet av det som en gång var detta djur?
Mamma hittade den i en påse med frysta räkor
Det är en helt vanlig bottenlevande fisk som inte är mer äcklig eller konstig än de lika bottenlevande räkorna. Kanske bara lite mer benig och broskig. Större delen av kroppen utgörs ju av deras breda huvud.Jag tror inte det är nån fara, fisken är väl också kokt, och sedan fryst antar jag. Men personligen skulle jag inte vara så värst sugen på en räkmacka om det där djuret dök upp och tittade på mej.
Tycker den påminner om utseendet på fiskar som konserverats i 97% alkohol, plus att fenorna är skadade. Den har mest krympt ihop och skelettet blir mer framträdande men huden är kvar.Den ser skitskum ut. Är det skelettet av det som en gång var detta djur?
Har nog aldrig sett en sådan tidigare. Men varför vill man konservera en fisk i 97 % alkohol? Vad får man då?Tycker den påminner om utseendet på fiskar som konserverats i 97% alkohol, plus att fenorna är skadade. Den har mest krympt ihop och skelettet blir mer framträdande men huden är kvar.
Det gör man i forskningssyfte. Så nej det blir ingen spännande maträtt av det...Har nog aldrig sett en sådan tidigare. Men varför vill man konservera en fisk i 97 % alkohol? Vad får man då?
Nu vart jag så besivenDet gör man i forskningssyfte. Så nej det blir ingen spännande maträtt av det...
Det ante mig men lukten när man öppnar burken och ffa haft framme fisken en stund får dig lätt på andra tankar.Nu vart jag så besiven
Hm... nu har jag googlat utan resultat... vet inte vad enhörningar äter...Drakbebis, toppen!
Men då är frågan, vad för frusen mat ska man köpa om man ska ha chansen att hitta en Enhörningsbebis?
@stjarnhimmel ?
Hm... nu har jag googlat utan resultat... vet inte vad enhörningar äter...
Inget verkar det som