Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan det vara en sjöhäst?
Mamma hittade den i en påse med frysta räkor
Följer ofta med lite skumma typer då och då. Fritera och ät.
Ja rötsimpan ser ju lik ut när man bildgooglar.En simpa troligen. Det är vanligt att det följer med vid räktrålning.
Haha äta? Hon har den som prydnad nuFöljer ofta med lite skumma typer då och då. Fritera och ät.
Alltså, finns det drakar Någonstans så är det ju i de outforskade djupen! Jag skulle leva på hoppet om jag var din mor.Tack allihopa! Vi hade ju hoppats på drakbäbis, menmen
Haha då gör vi det!Alltså, finns det drakar Någonstans så är det ju i de outforskade djupen! Jag skulle leva på hoppet om jag var din mor.
Haha äta? Hon har den som prydnad nu
Tack allihopa! Vi hade ju hoppats på drakbäbis, menmen
Mamma hittade den i en påse med frysta räkor
@Blimblom vad gjorde ni med räkorna, kunde ni äta dom som hade varit i samma påse som sjöodjuret?
Förmodligen, eftersom du verkar tycka att den är gullig. Jag antar att jag är sjåpig men jag har ju inte sett monstret i verkligheten.
Varför inte? Hamnade de i samma frys levde de ju troligtvis tillsammans i havet också.@Blimblom vad gjorde ni med räkorna, kunde ni äta dom som hade varit i samma påse som sjöodjuret?
Förmodligen, eftersom du verkar tycka att den är gullig. Jag antar att jag är sjåpig men jag har ju inte sett monstret i verkligheten.