vad är detta för hund ??

urkella

Trådstartare
Någon som kan ha en vild gissning på vad det är i denna lilla söta sak:love: tycker det ser ut som korsning mellan pudel och panda men va det sötaste jag sett :love:
4500173.jpg

Sv: vad är detta för hund ??

gud vilken söt :) ser ut som den har säl bakkropp :D

Det är inte en fixad bild då? Jag tror ärligt sagt inte att hundar kan ha den färgteckningen naturligt. Eller också är det en pandaunge, men det ser det inte riktigt ut som, tycker jag.

Jag hoppas nog att det är en fixad bild :crazy:

Vore det en pandaunge, ser den ut att ha hamnat i helt fel klimat....
Jag hoppas att parker och liknande, som föder upp pandaungar, har bättre platser än så att låta dem "kräla omkring" på..

Men söt var den :love:

En Pandabäs :love: :love:
Man glömmer lätt att de kan vara rätt så farliga när de är så sööööta :love: :love:

vet inte hur ni kan få det att vara en ren panda?? e ju inte lika mer än teckningen på dom sen e det en privat person och bilden är tagen på en tomt.. tycker inte pandorna e så söta som denna :love:
Pandaunge
991006.jpg

det första som slog mig att det ser ut som felfärgad Chow chow!
SÖÖT var den i alla fall :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 500
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 968
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: Troll
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 741
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar