Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som kan ha en vild gissning på vad det är i denna lilla söta sak tycker det ser ut som korsning mellan pudel och panda men va det sötaste jag sett
Det är inte en fixad bild då? Jag tror ärligt sagt inte att hundar kan ha den färgteckningen naturligt. Eller också är det en pandaunge, men det ser det inte riktigt ut som, tycker jag.
Vore det en pandaunge, ser den ut att ha hamnat i helt fel klimat....
Jag hoppas att parker och liknande, som föder upp pandaungar, har bättre platser än så att låta dem "kräla omkring" på..
vet inte hur ni kan få det att vara en ren panda?? e ju inte lika mer än teckningen på dom sen e det en privat person och bilden är tagen på en tomt.. tycker inte pandorna e så söta som denna
Pandaunge
Hundavel & Ras Dom få frallor jag träffat har jag upplevt otroligt intensiva och på på på och därmed inte alls särskilt trevliga i umgänge med andra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.