VAD är detta för äcklig spindel??

ika77

Trådstartare
Här står man.. trött och halvt slö och rotar bland tvätten och ska vara duktig och fixa till det lite .. Sortera och rensa ur det som ska in i nästa maskin.
Och vad får man se 4 cm från handen sittandes helt stilla på en av mina dukar i tvätthögen.. ?

Jo DENNA! :eek:
Benen är inte helt uträtade för detta var vad jag klarade av...:o:crazy:
http://i144.photobucket.com/albums/r183/ika77/hemsktckel.jpg

Jag trodde allvarligt att jag skulle få en hjärtinfarkt och dö av skräck!
Detta är inte den första, men det var klart den största..:cry::cry:

På bilden är Herr Äckel-schpindel både bedövad, sur och jävligt halvdöd.

( Fick först en sko i huvudet och blev sen gott luktandes av 123 duschar stark parfym.) :angel::devil:

Är de här bautaspindlarna vanliga och tyder det på friskt hus eller ...typ ruttet? :crazy:

Sv: VAD är detta för äcklig spindel??

Husspindel.
De är vanligt förekommande inomhus, och snabba som bara den.

Det är jätte bra att ha spindalr i huset, det visar att man inte har ett mögligt hus!
Fast dom är otroligt äckliga! :crazy:

Vad glad att du har den där i huset, även om det inte är så trevlgit alla gånger.

:eek:

I sådana lägen är det bra att ha en katt. Man bara bussar katten på spindeln så äter han/hon upp den.:D

ha ha ha ha ha ha :D:rofl:
kan se ditt jota hopp rätt opp i luften .. kanske tom kan höra ditt skrik .. har värsta bästa synen framför mig för det va en riktigt jäkla grotesk spindel .. HUja .. sånna har jag inte sett här men visst små spindlar har vi ju :-)

Vill inte vara negativ här, men jag kan bara instämma med Mia R, det stämmer inte. Inte i min dusch iallafall.

Gammal skröna som inte stämmer. :cool:

Precis, spindlar äter småkryp som stortrivs i fukt...

Såg faktiskt exakt en sådan spindel i badrummet imorse. Det komiska var att den kom spingande över golvet släpandes en stor dammtuss, som var lika stor som spindeln.. Kanske borde städa oftare, det såg jobbigt för stackarn. :D

Jag försökte bussa katten på det, men hon var helt blind och fattade inte vad jag sysslade med.

Senast ändrad:

Va tråkiga ni är! Här har jag hela tiden sett en mening med alla spindlar som bor hos mig. Vad ska jag nu skylla på för att jag har spindelväv här och där?

Åååh. A "Daddy Longleg". Är den inte vacker ? Jag brukar försiktigt lyfta ut dem, de är inte alls farliga, kommer in när det börjar bli kallare på nätterna bara.

Vacker?!

Den har 8 ben - ingen är vacker då! :eek:

Fy. Jag förstår inte varför jag alltid ska öppna såna här trådar, och gärna titta på bilderna...:crazy:

Vacker?!

Den har 8 ben - ingen är vacker då! :eek:

:rofl::rofl:
Helt rätt! Måste bara hålla med i ditt uttalande kände jag.
Han hade småludna ben.. och såg jäkligt barsk ut när han blängde på mig.
"Die bitch, diiie! " såg hans blick ut att säga mig. ;)
Han var inte vacker. Han var hemsk.

Dessutom låter det när de springer över golvet......:crazy:

(inbillar mig det iaf :p)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka