vilse
Trådstartare
Tidigt i våras flyttade jag till mitt första egna hus, och till det hörde en väldigt potentiell trädgård till
Problemet är bara att jag inte vet namnet på hälften av växterna där.
Kan ni hjälpa? Tror de flesta är ganska vanliga...
Märker att bilderna är ganska mörka på denna datorn - vilket de inte var hemma... Hoppas ni ser i varje fall
1. Klängväxt med gulvita blommor.
2. Buske - tror jag? Har även sett i vissa trädgårdar att man låter dem växa upp som träd?
3. Buske - vad jag minns så har den inte blommat i år? (ev tidigt i våras så att jag inte minns det). Är ca 50 cm hög nu - men har förr mig där satt en lapp där det stod att den kunde bli upp till 1.5 meter (dock var lappen i så dåligt skick så jag kunde inte tyda namnet)
Närbild:
4. En jäkligt fräck klätterväxt - har inte blommat vad jag minns.
5. Några träd.
Närbild:
Problemet är bara att jag inte vet namnet på hälften av växterna där.
Kan ni hjälpa? Tror de flesta är ganska vanliga...
Märker att bilderna är ganska mörka på denna datorn - vilket de inte var hemma... Hoppas ni ser i varje fall
1. Klängväxt med gulvita blommor.
2. Buske - tror jag? Har även sett i vissa trädgårdar att man låter dem växa upp som träd?
3. Buske - vad jag minns så har den inte blommat i år? (ev tidigt i våras så att jag inte minns det). Är ca 50 cm hög nu - men har förr mig där satt en lapp där det stod att den kunde bli upp till 1.5 meter (dock var lappen i så dåligt skick så jag kunde inte tyda namnet)
Närbild:
4. En jäkligt fräck klätterväxt - har inte blommat vad jag minns.
5. Några träd.
Närbild: