Vad är det som inte funkar?

E

EnUddaTyp

Jag kan inte lägga in bilder från min kamera längre. Det har hänt förut, och ordnade till sig av sig själv, så det kanske det gör nu med. Men det är SÅ irriterande.
Jag använder Adobe Photoshop Album Starter Edition att lägga in bilder med, och programmet hittar kameran, men sedan när det ska ansluta till den så funkar det inte. Det står att kameran inte är ansluten eller upptagen. Likadant om jag försöker lägga in bilderna med ett annat program. Vad kan det vara för fel? :confused:

Sv: Vad är det som inte funkar?

Ingen som har den minsta lilla mini-aning? :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 885
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 934
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 645
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka