Vad är det som är fel!?

Lorelie

Trådstartare
När jag laddar ner låtar från Kazaa (lite) så kan jag inte lyssna på dem sen. Det står är ca 20 minuter långa (!) och det bara piper lite i högtalarna.
Det är alltså helt vanliga låtar jag laddar ner, har försökt med flera olika och resultatet är det samma. Har provat med olika spelare, funkar inte det heller (QT, WMP, Winamp mfl).
Sånt som jag laddat ner tidigare funkar som det ska.
 
Senast ändrad:
Sv: Vad är det som är fel!?

Hmm... Låter skumt. Använder inte Kazaa så mycket nu förtiden... Kollat att det är rätt filformat och så? Du kan ju jämföra med dom filerna du har laddat ner som funkar - kolla så att det är ungefär samma filstorlek och format och så. Annars har du väl kanska bara otur med dom låtarna du har föröskt ladda ner!
 
Sv: Vad är det som är fel!?

Ja, filformatet är mp3, det är ungefär samma filstorlek osv.
Kan ju inte ha sådan otur att ALLA låtar jag laddat ner på sista tiden är sådana... :(
 
Sv: Vad är det som är fel!?

Är du säker på att det är riktiga låtar du laddat ner då? Diverse skivbolag och andra som inte gillar piratkopiering brukar ju försöka sabotera för fildelningstjänsterna genom att lägga ut en massa falska musikfiler. Det kanske är något sådant du råkat ut för?

Enklaste lösningen är väl att köpa skivorna istället. ;)
 
Sv: Vad är det som är fel!?

Men alla filer av 13? De är dessutom nedladdade från olika personer, inte samma.
 
Sv: Vad är det som är fel!?

har du msn eller nåt liknande.. så skulle du kunna skicka låten till mig så kan jag kolla om det blir lika för mig!?
 
Sv: Vad är det som är fel!?

Skumt, skumt, skumt. Vet faktiskt inte alls vad det kan vara för problem.
 
Sv: Vad är det som är fel!?

Nazazel skrev:
har du msn eller nåt liknande.. så skulle du kunna skicka låten till mig så kan jag kolla om det blir lika för mig!?


PM:ar dig

(måste skriva något mer, meddelandet är för kort *suck*)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
764
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 859
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 142
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp