Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kul att jag får en chans att skriva detta i caps lock som omväxling till att skrika det åt min sambo: HUR SVÅRT ÄR DET ATT TITTA PÅ PÅSEN INNAN DU ÖPPNAR DEN!?Samma här och Jag ignorerar ångesten i hans ögon när jag öppnar chipspåsen i botten
Köp Pringles till demVad kul att jag får en chans att skriva detta i caps lock som omväxling till att skrika det åt min sambo: HUR SVÅRT ÄR DET ATT TITTA PÅ PÅSEN INNAN DU ÖPPNAR DEN!?
Jag blir provocerad till och med av tomma chipspåsar som är öppna i botten. Det är typ onaturligt eller något. Min magkänsla säger att det är fel och magkänslan ska en lita på sägs det.
Skulle inte förvåna mig om det knackas hål i botten.Köp Pringles till dem![]()
Vi har ett avslappnat förhållande till förpackningar här hemma, men att min partner brer smör på fel sida knäckebrödet (den håliga, mörka) kommer jag aldrig förstå. Det är smått rubbat.
MIN SAMBO OCKSÅ! Samma med polarkakorna.Vi har ett avslappnat förhållande till förpackningar här hemma, men att min partner brer smör på fel sida knäckebrödet (den håliga, mörka) kommer jag aldrig förstå. Det är smått rubbat.
Eh, nä, snarare lära dig av din partner som gör helt rätt?Partnern rör dessutom runt i tallriken med fil och müsli så allt blir en gröt istället för att som vi civiliserade människor äta från kanten. Bör nog ge upp.
Eh, nä, snarare lära dig av din partner som gör helt rätt?
Börjar tro att du kanske till och med ljuger om knäckemackorna.
Funderar på om jag ska kontakta din partner och rädda honom från ditt vansinne.You sick, sick person!!! Galning under täcke!
Eh, nä, snarare lära dig av din partner som gör helt rätt?
Börjar tro att du kanske till och med ljuger om knäckemackorna.
Ja, jag håller med dig. Det är lätt att få sympatier när man hävdar felaktig bredning av knäckemacka men uppenbart var det ju mer till den här historien än vad vi först trodde. Kanske brer partnern jättefint och på rätt sida?Precis. Det är lätt att komma in här och prata skit om sin partner för att få sympati men sen visar man sina rätta färger! Vi kanske ska tipsa partner om att dumpa?
Nej den kommer att brytas av på mitten.Skulle inte förvåna mig om det knackas hål i botten.![]()
Min ena son rör runt i sin gröt med mjölk så allt blandas och är jättevarmt hela allt. Och sedan gnäller han om att det är varmt och att han bränner sig när han äter... Jag tjatar om att äta längs kanterna..... Är det inte så man normalt görHärligt att inte vara ensam @niphredil ! Och tack för stödet, @Dentaku
Partnern rör dessutom runt i tallriken med fil och müsli så allt blir en gröt istället för att som vi civiliserade människor äta från kanten. Bör nog ge upp.
Härligt att inte vara ensam @niphredil ! Och tack för stödet, @Dentaku
Partnern rör dessutom runt i tallriken med fil och müsli så allt blir en gröt istället för att som vi civiliserade människor äta från kanten. Bör nog ge upp.