Vad är det jag söker?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
F

Fjunet

Var inne på en webshop för ett bra tag sedan där de sålde travutrustning. Där hade de en stång man kunde sätta mellan hjulen på vagnen att vila fötterna på. Är det någon som vet vad jag letar efter och var jag kan hitta det? :confused: Hittar tyvärr ej tillbaka till hemsidan!

Sv: Vad är det jag söker?

Jag vet!!! Men jag har aldrig sett det på nån hemsida, vi brukar beställa av en svetsare. Konstruktionen är enkel, en rak metallpinne där det går upp en metallbit på var sida på ca 4 Gånger 10 cm. I de metallbitarna trär man hjulbulten innan man trycker den genom vagn och hjul. Klart!!Ibland måste man skaffa en lite längre bult.
Superskönt för ryggen men dumt om man ska köra i gropig terräng eftersom den kan fastna i saker då.

Är det en sån här?

th_fotstodsstang450.jpg

Denna kan man i alla fall köpa till sin Custom-vagn.
Gå in på Yeager-beck.se och tryck på custom-shop...

Ja, en sån! Fast jag hittade en som inte hölls upp av en stång på vagnen. Utan endast gick från hjul till hjul. Tyvärr är det en ponnysulky jag vill ha, och sådana sålde ej Yeager-beck.se.

Bor du närheten av mig, kan jag göra en åt dig!

Bor i Gästrike/Hammarby.
Sandvikens Kommun
Gävleborgs län!

Attans, bor i Skåne. Men tack ändå.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 477
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 216
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 052
Senast: Rosett
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 547
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp