Vad är det jag letar efter?

F

Fjunet

Det finns någonting på datorn som man kan starta för att rensa bort gamla filer som inte används på ett bra tag. Vad är det jag letar efter?
 
Sv: Vad är det jag letar efter?

Hmm.

Lägg till/Ta bort program i kontrollpanelen går att sortera efter senast använt, men det är förstås bara för program.
 
Sv: Vad är det jag letar efter?

Det är inte det jag söker, det jag söker kommer fram när disken börjar bli full.
 
Sv: Vad är det jag letar efter?

Det kan mycket väl stämma! Var hittar jag detta?
 
Sv: Vad är det jag letar efter?

Den här datorn, välj egenskaper på den aktuella hårddisken. På första sidan är det en tårtbitsdiagram av det lediga utrymmet med knappen diskrensning bredvid. (XP)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 335
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
1 076
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
742

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp