M
miramis
Jag och min sambo har ett prekärt problem. En av våra katter har börjat hämta min sambos handskar i hallen, släpa dem dit han är och sedan sitta och skrika. Tar man handsken så ser hon mest tjurig ut. Lek är det inte tal om. Lägger man sedan tillbaka handskarna (hon hämtar båda, en i taget eller båda samtidigt ibland...) så hämtar hon dem igen och sitter åter och skriker vid våra fötter.
I helgen var min lillebror kattvakt och bodde en del med katterna. Då hade hon inte alls detta beteende, men sekunden min sambo kom hem så började allt om igen.
Detta har pågått såväl dag som natt i två veckor. Vad vill hon? Vad ska vi göra? Gömmer vi handskarna så hittar hon dem. Alternativt så börjar hon bära andra saker till honom som katthalsband från hallen eller liknande. Men handskarna är topp ett och det är bara sambon som blir uppvaktad.
Börjar undra vad hon är ute efter....
I helgen var min lillebror kattvakt och bodde en del med katterna. Då hade hon inte alls detta beteende, men sekunden min sambo kom hem så började allt om igen.
Detta har pågått såväl dag som natt i två veckor. Vad vill hon? Vad ska vi göra? Gömmer vi handskarna så hittar hon dem. Alternativt så börjar hon bära andra saker till honom som katthalsband från hallen eller liknande. Men handskarna är topp ett och det är bara sambon som blir uppvaktad.
Börjar undra vad hon är ute efter....