Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ser inte riktigt klokt ut tycker jag. Remmar överallt ju
Vad ska folk hitta på för att få sina hundar att lyda? Känns som ännu ett quick fix. Hittade det när jag googlade runt lite, blev helt förfärad och blev tvungen att kolla in hemsidan.
Ett humanare, säkrare (skademässigt) alternativän halsband/stryp/halti osv för hundar som är notoriska på att dra i kopplet eller gör utfall/ryck i kopplet.
Nej det var mer en retorisk fråga kanske. Menade mest på att det ser förskräckligt ut, till och med värre ut än CM's haltis. Tycker inte att detta ser klokt ut, varför ska man behöva ha tusentals remmar här och var på en hund för att få den att inte dra?
Kropp & Själ Det är en tolkningsfråga. Från 6.30 till 18.30 jobbade jag och hade således väldigt många i närheten, både personal och intagna :p (Även...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.