VAD är det här??

Belethien

Trådstartare
Z-Heads_up%20Cradle_Harness_on.JPG

:eek: Ser inte riktigt klokt ut tycker jag. Remmar överallt ju :crazy:

jon.jpg

Vad ska folk hitta på för att få sina hundar att lyda? Känns som ännu ett quick fix. Hittade det när jag googlade runt lite, blev helt förfärad och blev tvungen att kolla in hemsidan.

Sv: VAD är det här??

Jag tycker inte det ser ut som någon lydnadgrej?
Om det inte är någon inbyggd strypsnara eller något..

Åh! en sele som mina dårar inte skulle kunna ta sig ur! :laugh:
I övrigt håller jag med squarepants.

Nej det var mer en retorisk fråga kanske. Menade mest på att det ser förskräckligt ut, till och med värre ut än CM's haltis. Tycker inte att detta ser klokt ut, varför ska man behöva ha tusentals remmar här och var på en hund för att få den att inte dra?

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: igbest
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 148
Senast: Lillefrun
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 905
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod