Vad är det här!?

Min ipad vill verkligen inte samarbeta, men jag tror jag laddat upp bilderna korrekt så om någon med mer samarbetsvillig teknologi vill lägga in dem vore jag evigt tacksam :D
(Det ska vara fyra bilder)

jzidld.jpg

2hdz5gl.jpg

zybms8.jpg

32zj9g7.jpg

Julpyntad oljerigg...

Ser ut som någon ställning båtar åker in för att kolla skador/bli tvättade i. Brukar ju dock stå i hamnarna...

Denna ställning borde väl vara kvar även under längre tid och inte enbart då ni tog kortet.
Kan du inte fråga någon som vet något om båtar? Ett båtforum kanske?

Det där är ett monument som markerar den årliga brachiosaurusfest-i-valen. De tänder eld på det på kvällarna så att alla som ror ut dit i tidsenliga farkoster (trilobitflottar) ska navigera rätt. Väl framme är det bara att kliva i valen som är tjudrad därvid, och ansluta sig till festligheterna.

Det där är ett monument som markerar den årliga brachiosaurusfest-i-valen. De tänder eld på det på kvällarna så att alla som ror ut dit i tidsenliga farkoster (trilobitflottar) ska navigera rätt. Väl framme är det bara att kliva i valen som är tjudrad därvid, och ansluta sig till festligheterna.

HAHAHAHA jag dog lite av skratt :rofl::rofl::rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Lite nya reaktioner från Monster på träning häromdagen, gjorde mig lite förvirrad vilket i sin tur fick mig lite illa till mods (jag...
Svar
16
· Visningar
1 074
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?