Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde vara en enhörning. Just saying....
Utan bilder är det svårt att se något. Men skulle tippa på att det är att det blir kallare i kombination med solnedgång på havet som det ser märkligt ut. Solen kan dessutom bli väldigt röd dessa tider.Vet inte om det hamnat i rätt forum men nu behöver vi gå till botten med det här!
Jag och min mor kom att prata om denna... sak... igen i helgen och båda står fortfarande lika frågande! Vi kom överens om att jag lägger ut frågan här
Kortet är taget 2015 på Öland ut över havet, det är på den ”bortre” sidan, alltså inte mot fastlandet. Det är på kvällen i solnedgången så säkert därför det ser ut att lysa (eller ).
Det är jättelångt ut men ser ändå stort ut, man såg det med ögat men bättre med kikare. Den rörde sig!!
Alltså, jag tyckte den var lite läskig för det var som värsta alienfarkosten när det sken i alla möjliga färger Men, vad tror ni?
ÅH, JAG FÅR INTE IN BILDERNA, KAN NÅGON HJÄLPA MIG
Men alltså, det är ju en delorean, det är ju lika klart som att kor med bullar i ögat inte kan flyga
Jag slår till med Gotland. Som skojat till det med att åka en sväng, kanske maskera sig lite och förbrylla Öland och dess invånare riktigt ordentligt.
Förbryllingen gäller inte bara Öland ska du veta, den har nått mellersta Norrland nu.Jag slår till med Gotland. Som skojat till det med att åka en sväng, kanske maskera sig lite och förbrylla Öland och dess invånare riktigt ordentligt.
Då är det ju förståndigt av den att ha varningsbelysning på.Briljant, en landmassa som ledsnat lite och vill se sig om! Geologen like
Kanske en oväntad övning i försvaret mot en rysk invasion? Putin bara "men vad fan, den var ju här nyss?" Gotland: "Mohaha!"
Plötsligt fick "Stockholmsveckan" en helt annan innebörd. Det är helt enkelt den vecka som Gotland befinner sig i Stockholms skärgårdBriljant, en landmassa som ledsnat lite och vill se sig om! Geologen like
Plötsligt fick "Stockholmsveckan" en helt annan innebörd. Det är helt enkelt den vecka som Gotland befinner sig i Stockholms skärgård