Vad är det här!?

Vet inte om det hamnat i rätt forum men nu behöver vi gå till botten med det här!
Jag och min mor kom att prata om denna... sak... igen i helgen och båda står fortfarande lika frågande! Vi kom överens om att jag lägger ut frågan här :D

Kortet är taget 2015 på Öland ut över havet, det är på den ”bortre” sidan, alltså inte mot fastlandet. Det är på kvällen i solnedgången så säkert därför det ser ut att lysa (eller :nailbiting:).
Det är jättelångt ut men ser ändå stort ut, man såg det med ögat men bättre med kikare. Den rörde sig!!

Alltså, jag tyckte den var lite läskig för det var som värsta alienfarkosten när det sken i alla möjliga färger :nailbiting: Men, vad tror ni?

ÅH, JAG FÅR INTE IN BILDERNA, KAN NÅGON HJÄLPA MIG :arghh:
Utan bilder är det svårt att se något. Men skulle tippa på att det är att det blir kallare i kombination med solnedgång på havet som det ser märkligt ut. Solen kan dessutom bli väldigt röd dessa tider.

Min ipad vill verkligen inte samarbeta, men jag tror jag laddat upp bilderna korrekt så om någon med mer samarbetsvillig teknologi vill lägga in dem vore jag evigt tacksam :D
(Det ska vara fyra bilder)

jzidld.jpg

2hdz5gl.jpg

zybms8.jpg

32zj9g7.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Lite nya reaktioner från Monster på träning häromdagen, gjorde mig lite förvirrad vilket i sin tur fick mig lite illa till mods (jag...
Svar
16
· Visningar
1 074
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?