Vad är det här för snusk?!

gul_zebra

Trådstartare
Vi får in en massa såna här varje sommar... De är äckliga och jag hatar de och de har spröt i röven :crazy:

Vad är det förnåge? kan den nypas eller nåt med spröten? Kan den göra nåt annat elakt eller ont på mig? Förutom att skrämma livet ur mig då :o

dsc022535bw.jpg

Ja, den är lite mer tvådelad än normalt där då... Jag tror jag råkade lägga armen på den eller nåt... :eek: :crazy: :cry: :o

Sv: Vad är det här för snusk?!

:eek: AAAAaaa! *springer härifrån fortast möjligt*

Haha ja men 2 cm för ett KRYP-monster är STORT...

*helt ärligt jag vet inte vad det är för ngt..men skicka iväg det m posten till hjärn kontoret..dom tar nog reda på det:rofl: *

Ja iofs..

Nä... Den får en värdig begravning i form av kista av en gammal snusdosa med 3 gamla prillor om den skulle bli snussugen... Rätt ner i brännbart så den får en kremering sen :angel: :devil:

gul_zebra skrev:
Ja iofs..

Nä... Den får en värdig begravning i form av kista av en gammal snusdosa med 3 gamla prillor om den skulle bli snussugen... Rätt ner i brännbart så den får en kremering sen :angel: :devil:
:rofl: Hahaha Zebran, du har humor du!

Och "lite mer tvådelad än normalt".....:rofl: jag dööööör....

gul_zebra skrev:
Ja iofs..

:rofl: :rofl: din är helt enkelt för skön du Zebran! :rofl:

Tycker jag känner igen dem lite, tror vi hade såna.
Flyger de typ över marken och lägger ägg i gräsmattan?

Zebran antinge har du ovanligt mycket konstiga djur hos dig eller så ser du sånt som vi andra inte lägger märke till.....kryper på hela min kropp nu

Hoppas att jag bara lägger märke till de :angel: :devil:

Cronis:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 381
Senast: Sel
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 972
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka