Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En vild gissning är att där finns en lucka så man kan gå in bakom disken. I den serien är väl baren som en ö mitt i restaurangen?Kollar på Skål (Cheers) som utspelar sig i en bar. På två sidor av bardisken finns metallbågar över disken. Har sett såna i andra tv-program som filmats i barer. Undrar vad det är för något?
Se pilarna på bilden. Visa bifogad fil 60800
Jo baren är som en ö men de går in på baksidan.En vild gissning är att där finns en lucka så man kan gå in bakom disken. I den serien är väl baren som en ö mitt i restaurangen?
Hmm, fast bågarna är ju liksom vinkelrätt över bardisken? Om det vore skydd hade de väl varit längs med disken?Det är skydd för öl- och ciderkranarna, eller vasken. Där man inte vill att kunder ska nå över.
Man måste ju ha något att hålla sig i efter några glas whiskey...Hmm, fast bågarna är ju liksom vinkelrätt över bardisken? Om det vore skydd hade de väl varit längs med disken?
Tack! Det hade jag aldrig kunnat räkna ut!Service rails/waitress station tydligen
Inte jag heller, och tydligen inte Fraser heller!Tack! Det hade jag aldrig kunnat räkna ut!