Vad är det för lila slem ?

M

Myra

Mitt sto ska föla för första gången, hon är i 9:de mån.Jag såg att det var slem som hängde ur slidan på henne, genomskinligt men lilafärgat.Hon har ingen feber och aptiten är det inget fel på.Är det ngn.som vet vad detta kan vara. :confused:

Apråpå slempropp så har ida förlorat sin idag. Hon var alldeles blodig runt vulvan men juvret har hon sprungit av sig i hagen idag ( stort och fylligt igår hela dagen) Det börjar närma sig. Hoppas att det kommer innan helgen alt på lördag kväll då jag skickat hela stalelt på kurs för J.Becker för att kunna visa mina ston i sommar, på lördag.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 277
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 099
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 680
Senast: hollypolly
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 047
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd