Vad är det för fel?

Madick

Trådstartare
Internetuppkopplingen funkar bra så länge jag inte försöker logga in på nån sida. Då stänger det ner sig direkt, mailen funkar inte heller, eftersom den kräver inloggning.

Det har hållit på såhär ett par dar, vad kan ha hänt?
 
Sv: Vad är det för fel?

Ring mig, med andra ord. ;)

Madick, om du hinner se det här innan du hamnat hos någon av mina kollegor, jag mipplar med det jag kan för att det ska funka. Kommer att starta om och justera lite, bara så du vet. ;)
 
Sv: Vad är det för fel?

Nu ser det då ut som att det borde funka. :) Gör det inte det så hör av dig, på något sätt. ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Vad är det för fel?

Danke danke! Det började funka på kvällen, var inte in här och tittade något mer dock, så jag såg inte förrän nu att du varit inne och hjälpt till! Tack igen!
 
Sv: Vad är det för fel?

No problemas :) Det är bara att hojta om något strular! Har support både på bredbandet och telefonen.
 
Sv: Vad är det för fel?

Nu har jag totalren dator. Totalren, inte ens några program installerade än förrutom explorer... så nu går det toksnabbt att surfa :rofl:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 024
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
400
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 381

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp