pernilla_s
Trådstartare
Sv: Vad är det för fel på hunden?
Tack och lov att det inte är den människan som ska kolla på Zorro... Men men jag får bortse från denna människan och hålla tummarna för att vi hittar något fel på hunden på måndag.
Låt inte det påverka dig. Otrevliga människor som inte lyssnar och drar förhastade slutsatser träffar man på överallt. På ett större ställe så finns det mycket folk och då är också risken större att någon är otrevlig. Och det är ju inte den människan som du pratade med nyss som ska titta på din hund, eller hur?
Däremot, när det gäller medicineringen av kortisonet så tycker jag att du ska kontakta den veterinär som behandlar hunden för anaplasma och förklara situationen. Det är ofta mycket svårt för en som inte har sett hunden tidigare att säga vare sig bu eller bä.
Men som Alexandra säger så kan man bli väldigt trött av kortison. Ofta är det så att man antingen blir jättepigg och inte får någon ro i kroppen, eller så blir man seg som tuggummi (talar utifrån egen kortisonanvändning, jag blir superseg).
Jag håller i varje fall alla tummar jag har att det kommer att gå bra.
Tack och lov att det inte är den människan som ska kolla på Zorro... Men men jag får bortse från denna människan och hålla tummarna för att vi hittar något fel på hunden på måndag.