Vad är de med henne?

S

Sippus

`Ni kanske har läst mina trådar förut med min häst som har haft allt möjligt under hela vintern och de är fortfarande något vajsing med henne.
Så förra veckan i tisdag så syndes de för första gången att hon verkligen halta och inte bara markera lite. Så in med henne till kliniken i måndags och hästen visade ingenting! Inget på rönken, böjprov eller vid longering!!!
Jag vet inte vad de är med henne?
Så nu skulle vi fortsätta rida henne och när hon blev halt så skulle vi in med henne igen!!

Sv: Vad är de med henne?

konstigt att det inte syndes något hos vet:crazy:

om jag va du skulle jag nog ut och gå med henne smårunder.

Jo men vi måste rida henne för att få igång henne så hon visar om de är något som är fel så att vetrinären kan behandla de då

Vad konstigt:confused: Men nått skumt är det ju...

Lycka till med henne!!

Liknande trådar

Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
763
Senast: Ajda
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
4
· Visningar
1 216
Senast: Sanne97
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 865
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka