Vad är bästa schampot för en mörkbrun häst?

Hoppryttare

Trådstartare
Har ni några bra hästschampoon (inte HÖÖKS) som ni kan rekommendera? Stoet jag är skötare på är ganska känslig i huden och behöver ha ett schampo utan parfym mm. Något som är riktigt bra som ni kan rekommendera? Gärna något som fördjupar färgen.
Sedan undrar jag också om ni har något starkt skimmel schampoo ni kan rekommendera, har en skäckponny som är delvis rödbrun och vit som behöver badas emellanåt. Även gärna ett torrschampoo för skimmel (kan vara parfymerat, men ej från HÖÖKS).:laugh:

Sv: Vad är bästa schampot för en mörkbrun häst?

När det gäller schampo för den känsliga hästen skulle jag köpa något människoschampo för barn. Det bästa skimmelschampot tycker jag är Quic Silver. Det är ganska dyrt, men drygt, så varje tvätt blir inte så dyr.

Grumme såpa till den känsliga hästen :)

Köp probschampo till den känsliga hästen. Det är särskilt bra för känslig hud. Dessutom ger det ett visst skydd mot fästingar och andra insekter.

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 737
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka