H
HokusPokus
Jag har funderat mycket på sista tiden vad jag ska göra med mina kaniner. Jag har tre dvärgvädurar som är i olika åldar. Jag bor i en lägenhet på 48 kvm och jag känner även att min tid inte räcker till och det är för trångt. Under sommaren är det inga problem eftersom jag har en stor balkong som de kan vara ute på och springa. Just nu bor Africa som är 10 månader och America som är fem månader där. De har sin bur och springer sedan fritt dygnet runt. Det är två st hanar och det är än så länge bara Africa som är kasterad.
Ninja är en bestämd herre på 1 år som vägrar och bo tillsammans med dm andra två. Han är oxå kastrerad och har haft en kompis sedan han var liten och det funkade jätte bra! Men det funkar inte med dom andra två. Ninja bor just nu ute hos min pappa i hans trädgård och har det bra.
Snart är det vinter igen och då är det dax och flytta hem igen. Jag känner att jag har inte plats för två stora inneburar och tre st kaniner. Vad gör man?
Ninja är en bestämd herre på 1 år som vägrar och bo tillsammans med dm andra två. Han är oxå kastrerad och har haft en kompis sedan han var liten och det funkade jätte bra! Men det funkar inte med dom andra två. Ninja bor just nu ute hos min pappa i hans trädgård och har det bra.
Snart är det vinter igen och då är det dax och flytta hem igen. Jag känner att jag har inte plats för två stora inneburar och tre st kaniner. Vad gör man?