Golden_Heart
Trådstartare
Fick kommentaren: Inte kan du låta ungen ligga för skönt och mjukt! Den kan ju dö då i tidig spädbarnsdöd! Du kan missa andningen på den och den kan sluta andas för att den sover för skönt! Men hallå... om barnet sover bäst så på tex sidenlakan och dubbla madrasser i sin spjälsäng, är inte det bra då?
Jag blir galen på olika kommentarer på hur vårt barn sover, eller om den har napp eller inte. Dricker ur flaska eller inte och vad den dricker ur flaska. Att den måste Gilla läget osv när det gäller flaska. De verkar aldrig bli nöjda. Visst, jag vet att de bryr sig, men ändå. Tjejen accepterar napp nu sedan vi har latex napp istället. Flaskan går bra så länge det är urpumpad mjölk eller fruktjuice för hennes ålder.
Hur gör ni? Hur svarar ni?
Välkommen in i tråden med era kloka svar!
Jag blir galen på olika kommentarer på hur vårt barn sover, eller om den har napp eller inte. Dricker ur flaska eller inte och vad den dricker ur flaska. Att den måste Gilla läget osv när det gäller flaska. De verkar aldrig bli nöjda. Visst, jag vet att de bryr sig, men ändå. Tjejen accepterar napp nu sedan vi har latex napp istället. Flaskan går bra så länge det är urpumpad mjölk eller fruktjuice för hennes ålder.
Hur gör ni? Hur svarar ni?
Välkommen in i tråden med era kloka svar!