Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det ju snart februari så det är närmare 2månader sedan jag såg henne. Och mat har hon inte fått vad jag förstod så har hon inte fått något kraftfoder alls på ca 3 veckor.
Tror inte att de ridit henne under denna tiden alls och inte aktiverat henne heller.
Jag såg mkt noga på henne i dec eftersom hon tränade dressyr för mig då
Min tanke är att när det blev kallt så kanske den blev på hugget o de slutade att rida o drog ner på maten- mitt i kylan.
Usch. Jag skulle aldrig kunna lämna bort mina
Ja i o f s gick ett fullblod jag hade ner märkbart på bara två veckor när han stod en kort period på en anläggning för att vi skulle kunna träna....Jag fattade inget men när jag förhörde stalltjejerna som fodrade visade det sej att dom hade mätt fel Han hade bara fått halva mängden kraftrfoder.
Så på en eller två månader hade han nog inte sett kul ut förstås
Kanske dom helt enkelt gett hästen "vila" och tagit bort maten Men dom borde kanske sett något på den
delvis knapplån
Tycker att en del här inne får det att låta som ett riktigt vanvårdfall.
Så hemsk ser inte hästen ut, detta ser ut som en häst som inte har blivit riden, och därmed tappat i princip alla muskler och sen fått lite för lite mat, hästen är inte mager den är tunn.
Den har m a o bantats
Min ville inte heller lägga på sig förra vintern täck mycket, ge mycket protein och kanske lite olja? det fungerade bra på Lillan iaf. Och du kan ju kolla om det behövs avmaskas
Min häst är mycket finare
Den heter fisen
Ja i o f s gick ett fullblod jag hade ner märkbart på bara två veckor när han stod en kort period på en anläggning för att vi skulle kunna träna....Jag fattade inget men när jag förhörde stalltjejerna som fodrade visade det sej att dom hade mätt fel Han hade bara fått halva mängden kraftrfoder.