Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg henne senast i början av december och då såg hon ok ut
Hon var rätt tokig idag när vi hämtade henne och det första hon gjorde förutom att vräka i sig hösilage var att lägga sig ner och sova. Jag förstår faktiskt inte alls vad som hänt
Där jag jobbade i vintras hade vi en lektionshäst som petade i sig maten, åt knappt alls. Han föll ur, var ledsen och likgiltig till allt. Det visade sig att han hade skrumplever och vi fick avliva honom.
Eftersom din äter så antar jag att det inte är så. Men jag kom att tänka på det när jag såg dina bilder. Han såg precis så ut när vi tog bort honom.
Läste nu hela tråden och är rätt förvånad...skulle också vilja veta vad som har hänt för att den ska se ut så efter bara 1 mån. Att den kan tappa hullet på den tiden är inget konstigt...men musklerna!?
Den var för övrigt jättefin på sommarbilderna....
//Domino_s
Knapplån
Såå illa ser det inte ut, ja, hästen är omusklad, och tunnhals, men inte såå mager som en del vill framhålla. Hoppas det reder sig, hästen var jättefin på sommarbilderna!
Såg hon ok ut för en månad sen Då måste hon ju nästan vara sjuk på något sätt, jag menar om de haft henne ett halvår och sen på en månad ser hon så ut Annars måste dom tvärt slutat ge henne mat men det förklarar inte att musklerna är borta också...
Hur noga såg du på henne i december? Vad säger fodervärden?
Kan hon ha åkt på någon förgiftning eller liknande?
En del fullblod kan falla ur snabbt förstås, om de slutar ge den mat hon behöver. Men varför?