Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min första tanke var att det var en tvååring eftersom den är så omusklad och lite bukig. men sen såg jag att den var klippt. jag vet inte riktigt vad du vill ha för kritik på den?? menar du kroppsbyggnad överhuvudtaget?? exteriört mm??
Ser ut som ett kul projekt att dels göda upp och dels muskla upp. Jag tycker alltså att den är något tunn oh definitivt alldeles för omusklad, men den är kanske inte så gammal? Ser inte så tokig ut i modellen annars. Kanske lite liten? Är det fullblod eller korsat med fullblod?
Är det något du ska köpa?
grymt omusklad och mager. Ser dock ut att vara en unghäst, (alltå under 4 år enligt mig) så då kan det vara svårt.
Söt däremot, och kan nog bli riktigt fin med rätt omvårdnad!
oj, är den jättesvårgödd eller? ser inte direkt hälsosamt ut
Hmm, ok. Nu får du berätta lite mer om kraken, man blir ju nyfiken.
Jag vill be om ursäkt för att jag tänkte fula tankar om dig när jag läste/såg i början av tråden, ang hur du tar hand om dina hästar
Men sedan såg jag att hon vart utlånad.
Fy vad tråkigt
När man litar på någon så och så blir hästen sådan.
Har de medvetet inte gett henne tillräckligt mat osv eller är det pga okunskap?
Lycka till!
Det var en väldigt söt och fin häst!
Blir säkert tjusig snart igen nu när hon är hemma!
jag ser en häst som är både tunn och omusklad i kroppen och dessutom ser ut att ha förlorat gnistan. hur lång tid tog det för henne att falla ur?
Det borde ju ändå synas att hästen inte mår bra, kan man tycka.
Håller med hästhandlarjävel om gnistan.
Hästen ser lite "ledsen" ut.
Undrar också hur länge den var utlånad?