MissFideli

Trådstartare
Håller just nu på att ta emot över 1000 mail, varav vissa såklart hör till nått spam-aktigt och har virus. Men det konstiga är att jag får mail som jag fått i början på året igen. Varför det? Vad händer?
 
Sv: Vad 17?

Låter konstigt.. Kan det var internetlevarntörens server som fått spader och uppfattar det som att du inte tagit emot något av dessa mail och därför skickar alla igen?
 
Sv: Vad 17?

Jag tror jag hittade anledningen. Tog hem ServicePack2 till Windows XP igår och efter det blev det nått fel så alla inställningar i Outlook Express gick tillbaka på den mailadress jag hade för drygt 8 månader sen (varför just den vet jag inte, har haft flera). Det företaget kursade, men tydligen funkar e-mailadressen fortfarande och det var endel problem med spam där, så det hade väl lagrats under tiden jag inte använt den adressen.
Tyvärr försvann alla mail ur inkorgen till min nuvarande adress, så vissa lösenord och sånt till sajter försvann. Man lär sig av sina misstag.
 
Sv: Vad 17?

ok.. Men kan du inte återställa installeringen av service pack då? Det borde ju gå.. Fast vet inte hur. Det kanske bara är att göra en vanlig systemåterställning (vet inte alls hur det funkar)? Så kan du spara lösenorden innan du installerar om service pack (om du vill det)
 
Sv: Vad 17?

SP2 förbättrar säkerheten avsevärt men det är viktigt att läsa på vad SP2 kommer att göra för den gör stora ändringar i ditt operativsystem när den installeras.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
904
Senast: corzette
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 689
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
13 308
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
526
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp