Sv: Vacker

Ha, ha!!! Han ser ut som en gremlings eller nåt! :D

Jag skulle nog dö av skräck om jag vaknade av att en sån satt och slickade mig i ansiktet! :eek: :rofl:

Det måste bara vara ett skämt, det finns väl ingen hundras som ser ut så där eller???
Det kanske stod vad det var för ras- men jag är dålig på engelska.

Det är inget skämt. Han ska tydligen vara en 15 år gammal kinesisk nakenhund! :D

Ful som stryk men matte älskar honom ändå! :bow:

Nej usch :crazy: :cry: Jag blev rädd faktist
Han var inte söt snarare grotesk :devil:

Såna har jag sett flera stycken av när jag jobbade på ett "Humane Society" här i staterna.
Chinese Crested med äckliga tänder, jäst-igt skinn och allmän vanvård. Tar man dom till en duktig veterinär ser de riktigt hyfsade ut efteråt! :D
Pitbulls som är vanvårdade kan se ut som riktigt läskiga skellett däremot. Ryyys! :eek:

Jag älskar den rasen :love:

Men jag blev f*n livrädd....
Är ensam hemma, och itter nu och stirrar ut i mörkret i hallen och kommer aldrig våga gå och lägga mig...
Sambon kommer inte hem förrän vid halv fyra :crazy:

*asg* den ser ut som den har blivit begraven och sedan uppgrävd och tuggad på...
egentligen är det sorligt att de lät han leva. men det är säkert en trevlig hund.. men vacker var han dock inte.. ser nästan ut som om han blivit brännskadad...

sweet: HUR kan du säga att han liknar en gremlings?? gizmo var ju hur söt som helst... men du menar kanske dom onda??? när dom blivit träffade av vatten (tror jag det är) är dom inte snygga.

AnnaKarinA skrev:
Hur kunde du släppa ut honom så sent? ;) Eller visste du inte att du skulle hamna på buke kanske? :D :crazy: :p

Jag trodde jag skulle gå och lägga mig...inte sitta och titta på bilder på "monster-hundar"... :confused: :crazy: :smirk:

spyr nästan när jag ser honom..Vidrigt usch!!

Sweet skrev:
Ha, ha!!! Han ser ut som en gremlings eller nåt! :D

Jag skulle nog dö av skräck om jag vaknade av att en sån satt och slickade mig i ansiktet! :eek: :rofl:

haha nej - alla säger ju att MIN hund ser ut som en gremling :angel: .. och hon är ju ursöt :love:

men den där - :eek:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 500
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 963
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 738
Senast: Tantan
·
Hundhälsa Jag var inne på apotea nyss för att köpa en tandkräm till vår hund, men det finns ju MASSOR :eek:. Vilken sort rekommenderar ni :) ?
Svar
16
· Visningar
1 095
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama