va och jagade idag...

lady_vip

Trådstartare
och när vi står och väntar på ett annat gång hittar jag en övergiven kattunge i vägrenen!!!!!

Hörde att den skrek så jag gick dit och där satt den sötaste kattungen, högst tre månader gammal. Dock välgödd och fin i pälsen, såg precis ut som whiskaskatten.
Hon kom direkt till mig så jag fångade henne och tog med henne till gården.
Hon var helt tam och hundvan, så någon hade slängt ut den i vägrenen när de hade kört förbi, det finns nämligen inga hus i närheten...

För jävligt!! Som en annan jägare sa, tur vi inte såg det för då hade han kunnat räkna med punka på bilen, minst...

Hon har dock ett nytt hem redan, annars hade tillochmed jag kunnat ta den:crazy:

Lite lustigt med att höra det rätt råa gänget (alltså det låter rått, men de är ju mjukisar) först skoja om att jag skulle släppa den till hundarna, sedan under lunchen sitta och spy över idioten som hade slängt ut den i skogen....

//E

Sv: va och jagade idag...

Sjuka, jävla värld :(
Tur att det finns människor som du och dina vänner! :bow:

Tack, min insats var dock inte större än att plocka upp den och fixa ett hem. Tack till den som tar hand om den!!

//E

Vilken tur att ni hittade den och tur att det finns folk som du :bow:

Bra gjort! Hoppas den inte hade några syskon bara ifall det var en hel kull de slängt ut. :(
Jävla idioter!!

Vilka jävla idioter!!!!!

Viss människor förtjänar ett nackskott!

Tur att du tog hand om den.

vilka j***a människor det finns...tur att det fortfarande finns hederligt folk med hjärtat på rätt plats...:bow: till dej..

Hade vi sett det så hade det kanske blivit ett nackskott :angel:

Min farbror tyckte "hade jag sett det hade jag fanimej tryckt ner katten i halsen på honom för att ställa till svars"...

Blev så himla förvånad... För jävligt!!!

//E

Jag ska ärligt säga att jag inte kollade så noga, den såg ensam ut, de andra hade sprungit iväg annars... Får åka dit och kolla i morron...

//E

Hm....hur långt är det till närmaste hus? Kan ju faktiskt vara så att kattungen har sprungit bort och inte lyckats hitta hem. Vår kisse gjorde det när hon var liten. Hon var borta i tio dagar och vi var helt förtvivlade här hemma :cry: Det var dessutom när det var som allra kallast den vintern. Satte ut en annons och till slut var det en som ringde och sa att hon hade tagit hand om henne. :bow:

Tja, minst några kilometer... Tvivlar på att en kattunge springer så långt när den är 3 månader och sedan sätter sig i ett dike...

//E

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har fått ett gäng på halsen... Och jag behöver tips och råd av kattexperter. Det har i minst 2 år, säkert mer, sprungit en...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 630
Senast: Vagis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar