Uvfk:s bana?

H

Hannis

Det står på hemsidan att Uvfk (Upplands-Västmanlands
Fältrittklubb) ska ha debutanttävling i maj. Men vad jag vet har de ju inte ens börjat bygga banan..?
Nån som har en aning, den ligger på så bra avstånd från oss.

Sv: Uvfk:s bana?

Hej Hannis
Det är sant att vi är försenade med terrängbanan.

Det berodde på att själva anläggningen tog såpass mycket tid och kraft att få färdig samt att det tog tid att få klart de avtal som behövdes för banan.

Men nu är vi igång igen och räknar med byggstart i början av juni.

Målet är att kunna ha en tävling på banan i höst.

Björn Lindell UVFK

Åh, vad roligt att ni är på gång! Det behövs verkligen banor i vår del av världen. :)

Hej

Jag tänkte bara berätta att merparten av de tunga anläggningaarbeten är klara nu och att vi räknar med att ha banan klar till början av oktober

Björn Lindell UVFK

Tänkte bara berätta att den 19-20 maj annordnar UVFK Lokal fälttävlan 0.9 0 och inviger banan

Hej

Tänkte berätta att vi haft den fösta träningen nu den 26 april för Wille Borggren och det blev ett mkt uppskattat träningstillfälle.

Vi provade bla. vattenhinder, nedhopp och trappan.

Webbmaster / UVFK

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: Glimra
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 304
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Soapbubble
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat