Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Ingen aning, jag känner mig uråldrig bland ungarna här men jag kom på att de två inte outat sig som ickevuxna än så jag borde inte anta rätt av...

Mamma ... jag har något viktigt att berätta.
Jag..
Jag är ... vuxen!

Puh, det där var skönt att få ut ur sig
embarrassed2-onion-head-emoticon.gif

Senast ändrad:

Visst... Nästan som: The Princess Bride! :cautious: :banghead:

En gammal film som heter Prinsessbruden känner jag mig ärligt talat lite skeptisk till, VAD är det du försöker få oss att se på? :cautious:

Frågade storebror, han sa typ "hört namnet en gång typ.", storebror är snart 30! :cautious:

Mamma ... jag har något viktigt att berätta.
Jag..
Jag är ... vuxen!

Puh, det där var skönt att få ut ur sig
embarrassed2-onion-head-emoticon.gif

De är för söta de små liven, när de stapplar omkring i lånade festkläder och läppstift i hela ansiktet. :love:

Så går det när man lämnar mig som barnvakt! Kom tillbaka!!! :arghh:
(eller... hur gamla är Paddan och Mu egentligen? jaja, även om de skulle kunna räknas som storasyskon är vi tydligt underbemannade!)

Heey!!! :mad:

HAHA inte bara jag som tror Mu är gammal. :angel:

Hey, wait what? Heeeey!!!! :mad:

Jag är inte gammal! Inte det minsta! Jag är ung i typ.. 1348 dagar till faktiskt!

En gammal film som heter Prinsessbruden känner jag mig ärligt talat lite skeptisk till, VAD är det du försöker få oss att se på? :cautious:

Frågade storebror, han sa typ "hört namnet en gång typ.", storebror är snart 30! :cautious:

Snart 30!? Nähä?! Är han sååååå gammal!? :eek: :laugh:

Wikipedia:
This film is number 50 on Bravo's "100 Funniest Movies", number 88 on The American Film Institute's (AFI) "AFI's 100 Years...100 Passions" list of the 100 greatest film love stories, and 46 in Channel 4's 50 Greatest Comedy Films list. In the United States, The Princess Bride has developed into a cult film since its release.

Jag är ju lillasyster!! :arghh:

Men hur fanken ska man kunna hålla koll... *suck*
Såhär då: har du sett The Princess Bride?

Du kan bli hur många år du vill, innan du vet vem Inigo Montoya är och varför du inte vill att han ska presentera sig för dig så är du en snorunge. :meh:

Han fäktas och har ett ärrat ansikte som han fick när han var 11 och utmanade Rugen till en fight som han förlorade, men Rugen lät honom leva ändå, och behålla svärdet, men ärrade honom istället. :D

sen är han deprimerad och alkoholiserad tills Vizzini träffar honom, och då ska de och Fezzik kidnappa och döda prinsessbruden Buttercup.

Senast ändrad:

Han fäktas och har ett ärrat ansikte som han fick när han var 11 och utmanade Rugen till en fight som han förlorade, men Rugen lät honom leva ändå, och behålla svärdet, men ärrade honom istället. :D

Haha, internet is not your vän i det här fallet. ;)

Pffffft, verkar som att du är den enda gammal nog för att ha sett den där prinsessbrud filmen :devil:

Rudolfpudel? :confused:

Nä, och anledningen till det är ju uppenbar: vi är diskriminerade på emoticonfronten!!!

Tydligen :wtf:

Det är hemskt! Jag ska starta ett nytt parti till valet i höst: Hundrasemoticondiskrimineringspartiet. Förkortas HERPET :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka