Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Alltså, vaba... har ni skrivit 90 inlägg utan att ha fått rollerna? Eller har jag missförstått något?:rofl:

Så går det när man lämnar mig som barnvakt! Kom tillbaka!!! :arghh:
(eller... hur gamla är Paddan och Mu egentligen? jaja, även om de skulle kunna räknas som storasyskon är vi tydligt underbemannade!)

Alltså, vaba... har ni skrivit 90 inlägg utan att ha fått rollerna? Eller har jag missförstått något?:rofl:

Jag tror att det i fortsättningen kommer behöva startas en "inför ulvleken-tråd" för pladder innan leken är redo att dra igång om det ska fortsätta såhär! :D

Nää, jag och Asko vill bara se på bra filmer. Som typ Lejonkungen, Mulan, LOTR, Eternal sunshine of the spotless mind, The Fountain osv. :D

Eeeeh ... måste erkänna att jag inte känner igen de sista två :o Remember the Titans, The Dead Poets Society etc är mera i min smak :D

(eller... hur gamla är Paddan och Mu egentligen? jaja, även om de skulle kunna räknas som storasyskon är vi tydligt underbemannade!)

HAHA inte bara jag som tror Mu är gammal. :angel:

Nää, jag och Asko vill bara se på bra filmer. Som typ Lejonkungen, Mulan, LOTR, Eternal sunshine of the spotless mind, The Fountain osv. :D

Försöker du skrämma tant i nån sorts fantasi att tant inte vet vad det där är för filmer? Tant vet: tant har sett alla filmer! Felet är att ni inte har det! :rage:

Och allvarligt, att inte ha sett PB måste ju vara olagligt! Vi ulvspelare är väl till mans ganska fantasyförtjusta också? Ni är sönder!

little-soldier-baby-emoticon.gif

Eeeeh ... måste erkänna att jag inte känner igen de sista två :o Remember the Titans, The Dead Poets Society etc är mera i min smak :D

Caisa! Ta fast henne! Det blir en double feature hemma hos tant! Princess Bride och Eternal Sunshine!

Men, jag är inte heller tonåring längre ;)

Vaaa, vaaa, vaaa. Vad är det här för förtalskampanj - gammal *hrmpf*

angry-smiley.jpg

Försöker du skrämma tant i nån sorts fantasi att tant inte vet vad det där är för filmer? Tant vet: tant har sett alla filmer! Felet är att ni inte har det! :rage:

Och allvarligt, att inte ha sett PB måste ju vara olagligt! Vi ulvspelare är väl till mans ganska fantasyförtjusta också? Ni är sönder!

Jag är hemskt fantasyförtjust, men inte ens jag gillar ALL fantasy. Jag har t.ex hemskt svårt för Star Wars... Gillar i princip bara den där Anakin är liten och kör race.

Men jo, att hon inte känner till Eternal Sunshine var lite konstigt... OKEJ om man inte sett Fountain, men Eternal Sunshine är ju lite... kult. Typ. :nailbiting:

Ingen aning, jag känner mig uråldrig bland ungarna här men jag kom på att de två inte outat sig som ickevuxna än så jag borde inte anta rätt av...

Antar jag fortfarande räknas som ickevuxen...? Bara halvvägs till 50 på Onsdag... :p

KL

Jävlar vad ni skrivit!! Nu ska jag lotta roller, sedan ska jag läsa ikapp :D

Jag är hemskt fantasyförtjust, men inte ens jag gillar ALL fantasy. Jag har t.ex hemskt svårt för Star Wars... Gillar i princip bara den där Anakin är liten och kör race.

Men jo, att hon inte känner till Eternal Sunshine var lite konstigt... OKEJ om man inte sett Fountain, men Eternal Sunshine är ju lite... kult. Typ. :nailbiting:

Visst... Nästan som: The Princess Bride! :cautious: :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka