Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]
Ännu bättre: livestreama!
*Och lägg ut det här sen så vi också får se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*Och lägg ut det här sen så vi också får se
LL! När kommer rollerna? Allt detta OT kommer vi aldrig komma någon vart med om vi inte i alla fall har roller!
Hmmm, kanske LL kör ett elakt spratt med oss och vi kör en roll-lös lek??
Eller...
Vi kanske ska slåss om rollerna!? Kom an bara!
Väänta, ska bara byta till min nya avatar....
Kom igen nu!!!!
Hahahaha! Du skulle bara veta vad mycket dumheter jag har avverkat i mitt liv - och inte är jag klar än heller!
Åh, åh, jag vill vara Minimorsan!
... det blir lätt det här, välj era onda roller så kan vi lyncha bort er direkt
Åh, åh, jag vill vara Minimorsan!
... det blir lätt det här, välj era onda roller så kan vi lyncha bort er direkt
Förresten - tack. Jag måste bli bättre på att påminna mig själv om att det inte är hela världen om man råkar göra något dumt ibland...
Varför finns det inga hundar för?! LL är artistisk! Väääänta lite, funkar inget vidare på svenska...
Varför finns det inga hundar för?!
Stort allvar vet jag inte om jag tar mig själv på, mer en sjuklig ovilja till att göra fel, typ, fast det kanske är samma sak...? Göra mig till åtlöje kan jag ju absolut göra utan problem, mer att jag råkat bete mig dumt när jag varit på dåligt humör pga att jag haft för mycket för tillfället och det blev fel, typ.
Om det är en fas som gör att jag inte kan släppa det när jag bett om ursäkt och förklarat så längtar jag verkligen efter att komma ur den!
Jag säger fortfarande att du låter som en (b)uttergurka
Ni är ju inte kloka på någon fläck! I love it!!!
Men jag håller med dig om hundarna
Ni är ju inte kloka på någon fläck! I love it!!!