Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Om man inte fattar att man hallucinationerar så blir det klart läskigt. Jag vet ju om det och tycker bara det är festligt med en tavla som rör sig och tapeter som dansar. Säkert finns det fler saker som skulle röra sig men jag ligger alltid i sängen när hallucinationerna kommer så tavlan och tapeterna är det enda jag ser. Är inte värt att stanna uppe och vara vaken på pillerna. Det gör inget gott!

Ännu bättre: livestreama!

Lugn nu, var länge sen jag slutade med skiten, efter vad folk berättat att jag gjort på dem där som jag inte har ett enda minne av (och heller inte är barnvänligt) så vägrar jag ta fler! ;)

MM: Nej självklart inte, men somnade jag inte direkt när de slog i så kunde jag lika gärna kliva upp igen... :mad:

Väänta, ska bara byta till min nya avatar....

1156223_1878_625x1000.jpg

Kom igen nu!!!! :devil:

Hahahaha! Du skulle bara veta vad mycket dumheter jag har avverkat i mitt liv - och inte är jag klar än heller! ;)

Förresten - tack. Jag måste bli bättre på att påminna mig själv om att det inte är hela världen om man råkar göra något dumt ibland... :)

Förresten - tack. Jag måste bli bättre på att påminna mig själv om att det inte är hela världen om man råkar göra något dumt ibland... :)

No problem, vi behöver alla bli påminda om det då och då! :D
(Jag tog mig själv på jäääääääkligt stort allvar när jag var yngre. Sen blev jag äldre och skämdes för det - och så mycket annat - men sen blev jag ännu äldre och bestämde mig för att ha roligt åt båda faserna istället (och så mycket annat ;))...)

Stort allvar vet jag inte om jag tar mig själv på, mer en sjuklig ovilja till att göra fel, typ, fast det kanske är samma sak...? :p Göra mig till åtlöje kan jag ju absolut göra utan problem, mer att jag råkat bete mig dumt när jag varit på dåligt humör pga att jag haft för mycket för tillfället och det blev fel, typ.
Om det är en fas som gör att jag inte kan släppa det när jag bett om ursäkt och förklarat så längtar jag verkligen efter att komma ur den! :mad:

Ni är ju inte kloka på någon fläck! I love it!!!

Stort allvar vet jag inte om jag tar mig själv på, mer en sjuklig ovilja till att göra fel, typ, fast det kanske är samma sak...? :p Göra mig till åtlöje kan jag ju absolut göra utan problem, mer att jag råkat bete mig dumt när jag varit på dåligt humör pga att jag haft för mycket för tillfället och det blev fel, typ.
Om det är en fas som gör att jag inte kan släppa det när jag bett om ursäkt och förklarat så längtar jag verkligen efter att komma ur den! :mad:

Hmja, det är nog typ samma sak tyvärr. ;)
Att du inte kan tillåta dig själv att fela - som om du vore *gasp* *faint* mänsklig!!! :eek::eek::eek:

Jag säger fortfarande att du låter som en (b)uttergurka ;)

Som sagt, min vän Inigo har nåt att säga till dig (och det är inte "My name is..." - och det ska du ju vara glad för!)... ;)

Ni är ju inte kloka på någon fläck! I love it!!!

Är det någon alls som är klok som deltar i den här leken :D
Min man tycker jag blivit beroende.

"älskling, det är dags att sova"
"mm, vänta lite. Måste bara kolla ulvleken."

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka