Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]
Jag fortsätter med diskussionen mellan Caisa och Monster. Jag tycker att det är anmärkningsvärt att Caisa spelar på att hon inte tänkt på hur hennes inlägg skulle tolkas. Visst hon är relativt ny, och det tar ett tag att komma in i lekarna och tänket kring lekarna, men att göra en sån "stor" miss känns inte som något Caisa skulle göra. Jag tror att hon var fullt medveten omv ad hon gjorde när hon skrev det teoriinlägget. Om hin hade en baktanke med det eller inte vet jag inte. Kanske försökte hon så misstankar, det var ju på grund av hennes och Monsters ordväxling som jag röstade på monster, och i så fall lyckades hon på sätt och vis.
Nu var det ju inte att de drog med sig kompisarna åå äventyr som jag hade invändningar mot, utan deras attityd.
Och jag tycker såklart att det är bra du fundrrar, och att du tar upp de funderingarna med mig. Men om du går tillbaka och läser vaad du skrev om mig kanske du ser hur det ser ut? Du skriver nämligen bara misstankarna/reaktionerna och väger lite upp dem med att jag ju skrev specifikt om boken. Att jag OCKSÅ skrev annat om spelet, och än mindre vad, syns inte alls. Jag tycker det ser ut som en falsk sammanfattning, som den som skumläser eller någon som går tillbaka och läser senare i spelet, lätt kan få fel uppfattning från.
Aha okej, ja, jag reagerade inte på deras attityd alls, men det kanske är för att jag är en snorunge då?
Alltså, jag har ju inte sett det på det sättet alls. Jag tyckte jag var så noga med att påpeka att det var vad du skrev om boken, och inte om spelet, så att det skulle kunna utläsas som att det var det enda du skrev i svaren föll mig aldrig in, alls.
HADE det varit det enda du skrivit om det hade ju ditt svar varit ännu mer anmärkningsvärt (nu visade det sig inte vara så anmärkningsvärt alls, tror inte du reagerat så mycket om du varit ond), och sen utgår jag lite från att om någon skumläst svaren så mycket att de sen tror att det jag skrev var allt du skrev (lol) så är det så slarvigt läst så tidigt i leken att det är hemskt ulvigt. För ditt svarsinlägg är inte dirket långt bakom mitt teoriinlägg... Om du förstår vad jag menar?
Jag fortsätter med diskussionen mellan Caisa och Monster. Jag tycker att det är anmärkningsvärt att Caisa spelar på att hon inte tänkt på hur hennes inlägg skulle tolkas. Visst hon är relativt ny, och det tar ett tag att komma in i lekarna och tänket kring lekarna, men att göra en sån "stor" miss känns inte som något Caisa skulle göra. Jag tror att hon var fullt medveten omv ad hon gjorde när hon skrev det teoriinlägget. Om hin hade en baktanke med det eller inte vet jag inte. Kanske försökte hon så misstankar, det var ju på grund av hennes och Monsters ordväxling som jag röstade på monster, och i så fall lyckades hon på sätt och vis.