Gnist
Trådstartare
Var ju till Åsele idag med liten Röding..
Blev inte så mycket fotat i smoggen, då jag snabbt upptäckte att oset från hamburgerstekningen som lägrade sig i hallen gjorde alla bilder grådassiga *urk*
Husse var dessutom fotograf idag =
Nåja.. En hyfsad bild har jag hittat åt än så länge..
Kritiken blev som följer:
Mycket lovande tikvalp.
Vakert huvud med goda proportioner. Mörka ögon, bra öron. Stark rygglinje. Bra benstomme och tassar.
Lite oren i färgen. ( Det är ju det svarta som är kvar i svansen som orsakade de orden)
Valpklass 1, HP, Bir-valp + att hon vann en agillitytunnel
Muntligen påtalade han också att hon har bra svans och att hon rör sig bra och är väl utvecklad för åldern och att hon var ju bara för söt Det blev några minuters gosande halvvägs upp i domarens knä alldeles i början av bedömningen.
Sedan såg vi några sådana här också..
Var bara nobsar som gjorde så i ringen och inte bara en heller!
Halvbrorsan som är 2 år kom och kikade på lillasyster också..
Ställdes inte ut idag, men är utställd med fina resultat tidigare
Blev inte så mycket fotat i smoggen, då jag snabbt upptäckte att oset från hamburgerstekningen som lägrade sig i hallen gjorde alla bilder grådassiga *urk*
Husse var dessutom fotograf idag =
Nåja.. En hyfsad bild har jag hittat åt än så länge..
Kritiken blev som följer:
Mycket lovande tikvalp.
Vakert huvud med goda proportioner. Mörka ögon, bra öron. Stark rygglinje. Bra benstomme och tassar.
Lite oren i färgen. ( Det är ju det svarta som är kvar i svansen som orsakade de orden)
Valpklass 1, HP, Bir-valp + att hon vann en agillitytunnel
Muntligen påtalade han också att hon har bra svans och att hon rör sig bra och är väl utvecklad för åldern och att hon var ju bara för söt Det blev några minuters gosande halvvägs upp i domarens knä alldeles i början av bedömningen.
Sedan såg vi några sådana här också..
Var bara nobsar som gjorde så i ringen och inte bara en heller!
Halvbrorsan som är 2 år kom och kikade på lillasyster också..
Ställdes inte ut idag, men är utställd med fina resultat tidigare