utställningar 09

sireen

Trådstartare
Jag undrar om det är någon här på buke som har kolla på dom flesta utställningar som är kvar 09 här i västebotten , både inoff och offeciella? :) kan vara en bit utanför västerbotten också såklart!

Vet att det är ganska ont om dem, men vore jätte snällt om någon som vet av någon kunde skriva ut det här!:laugh:

Sv: utställningar 09

09 är jäääättesnart slut ju! tror inte det är några fler i västerbottensområdet, iaf inte som jag vet om

Sv: utställningar 09

Den enda officiella utställningen (som anordnas av länsklubb eller SKK) är Hund 2009 men hur det ser ut på inofficiella vet jag inte, den här tiden på året så är det "lågsäsong" med utställningar så att säga :)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 336
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 970
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 616
Senast: Hermelin
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
5 804
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka