Utställning

B

bussig

Har tänkt ställa ut min hund som är 16 mån. Men vilken klass ska man ta ? Unghund 15-24 mån eller öppen klass 15- uppåt.

Sv: Utställning

Det bereor ju lite på vilken ras det är och hur pass utvecklas hunden är. Jag skulle främst rekommendera unghundsklassen eftersom han inte är så gammal. De hundar som går i öppen klass är ju äldre och har hunnit bli mer muskulösa och färdigutvecklade och chansen är ju rätt stor då att de hundarna väljs före din hund.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
603
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 225
Senast: Fiorano
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 453
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10