Utställning för halvblod...

O

Onward

Visste inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden..

Det är så här jag skulle vilja ställa ut min halvblodsvalack eller visa så bara för skojsskull och se vad han får för poäng. Han är 9 år och en som jag frågade tvivlade på att man skulle kunna göra det när hästen är i den åldern att det bara var yngre häsatr man gjorde så med.. Stämmer det? För jag har en arab med och dom finns det ju olika klasser för olika åldrar..

Had evarit kul om någon visste hur det funkar med att ställa ut halvblod? Då hade jag blivit jätte glad:D

Sv: Utställning för halvblod...

Nej det finns inga utsällningar för halvblodsvalacker i den åldern.

oki tack..synd att det inte finns det:(

känner du ingen domare som kan komma ut och kolla på han ... bara för skoj skulle????

Ne..jag gör ju inte det:(..Men jag får väl ge honom en föryngrings spruta eller något;)

Tycker det skulel vara rätt kul och se om han kunde "visa upp sig" med liskom hur han reagreade;)

men men..nu är han för gammal trotts att han int eär mer än 5 innerst inne:p

annars ha du ju hans barkewall han e domare på halvblod ... han bor i kalmar ... jag känner han väl...

jaså?:D..
Låter bar det;)..han kan komma och kolla på min när han ska till atg kliniken igen;)..

Han är ju så muslad och fin nu:P..*ironi* ;)

Hej

Det finns klubbar som ordnar utställningar för alla raser där du kan ställa ut din valack.

Bland annat så anordnar Håska Stallklubb i Västra Götalands län en sådan utställning varje år runt oktober. De har till och med en klass för korsningar.

Domare förra året var Morgan Johnsson och Kurt Larsson.
Tror säkert att det anordnas fler sådana här utställningar runt om i landet.

Lycka till!

Det låter ju kanon:)..ska kolla runt på det:D Tack så jätte mycket!

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 680
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 458
Hästmänniskan Jag vet att den enda som kan besluta om detta är jag själv, men lite input från oberoende personer kan ju aldrig vara fel, är oerhört...
Svar
16
· Visningar
1 872
Senast: ameo
·
Hundavel & Ras Jag har nu efter många års längtan gått & skaffat mig en storpudel. :love: Min tanke är att träna & tävla lydnad med honom, men det vore...
Svar
2
· Visningar
1 735
Senast: Netted
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama