Utställningar?

K

Klockmalvan

Om man bortser från ras-föreningarnas egna utställningar, var i hela fridens namn hittar man utställningar för "flera" raser???
Jag läser ibland reportage i tidningar men var hittar man info innan om
man vill ställa ut sin ponny?
 
Sv: Utställningar?

Kolla efter vilka aktiviteter ponnyavelsföreningarna har. Den i närheten av mig har åtminstone tidigare haft några utställningar varje år.
 
Sv: Utställningar?

Det finns alltså en del regionala ponnyföreningar. Där jag bor finns sydöstra sveriges ponnyförening, i skåne finns det flera lokala föreningar osv. Var bor du? så är det lättare att tipsa dig...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 062
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 403
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 516
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 998
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Bästa film
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp