Utrustning

Jempan

Trådstartare
Hittade inget på TR som jag tycker stämmer in på min fråga så om nån här kan svara blir jag glad :)

Får jag gå ut på en CR med stegtyglar och väldigt löst uppcheck? (Kommer endast ta emot om hon dyker ner med huvudet långt ner)

Jag kan tyvärr inte svara på din fråga men jag tänkte tipsa dig om att ställa frågan i något av de distansforum som finns på FB. Tyvärr verkar det inte vara så mycket distansfolk som är aktiva här på buke, eller i alla fall inte just här så jag tror du har större chans att få svar på din fråga på FB :):up:

"EnduranceRiding", "Vi som är intresserad av distansritt" och "Distansritt i Sverige". Sen har väl nästan alla distansklubbar sin egna facebooksida också :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Det kan vara så att jag har jobb på gång som allt-i-allo/vaktmästare. Idag var jag där för andra gången och träffade killen som ska...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Cambrie
·
Katthälsa Hejsan, har två katter på 7 månader som båda kastrerades i tisdags alltså nästan tre dagar sen nu. Hanen är helt normal förutom att han...
2
Svar
20
· Visningar
1 236
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 088
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
732
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka