Utrustning vid stegring...

Sv: Utrustning vid stegring...

Kanon! :bump:

Du har ju hamnat i den stora fällan när det gäller unghästar, det är bara de riktigt skraja man riskerar att skrämma.

Jag säger hellre till på skarpen 1-2 ggr än hamnar i din sutiation. :o Fler gånger brukar sällan behövas.

Jo det är väl så. Men tror att hon fatta ganska snabbt, verkar det som iaf. Eller ja, skrämmer och skrämmer, men det märktes tydligt att hon undra om det verkligen var jag där bak ;) Dags att skärpa sig tänkte hon nog...

De har koll, de små luringarna... :D

Min fyraåring har också järnkoll på vem som sitter bakom - han blir sirapsseg och skrittar knappt i shettisfart när nån annan kör. :o

De små rackarna ;) Körde idag och det är en jäkla motor i henne, oj vad det går, jäklas lite då och då, men skärper sig snabbare nu, får se hur det går??

Liknande trådar

Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 772
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 143
Senast: ameo
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 677
Hästhantering Hej! Jag har en häst som tidigare varit svårlastad på så sätt att hon inte ville stanna kvar inne i transporten. Hon har gått in, för...
Svar
6
· Visningar
1 047
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?