Liten
Trådstartare
Sv: Utrustning under tävling
just i frågan om man hinner eller inte, är jag nog inte rätt att uttala mig, då jag bara varit och tittat på distanser, inte ridit själv (ska starta i vår ) ..
nu vet jag vad JAG ska göra när det är dags för lilla mig & Bianca i april - jag tar MED TR-handboken!! ! och slår upp det jag behöver veta innan tävlingen, och om jag behöver, innan jag startar också
Jag förstår hur du tänker.
Men ärligt, (nu tänker jag inte placeringstvister) hur ofta hinner man titta och se alla som startar? Kanske startar någon 10 minuter efter alla andra?
Jag tittar inte hur alla andra är klädda eller att de följer TR när jag ska starta. Jag har i alla fall nog med mig och min häst. Men det är JAG det.
just i frågan om man hinner eller inte, är jag nog inte rätt att uttala mig, då jag bara varit och tittat på distanser, inte ridit själv (ska starta i vår ) ..
nu vet jag vad JAG ska göra när det är dags för lilla mig & Bianca i april - jag tar MED TR-handboken!! ! och slår upp det jag behöver veta innan tävlingen, och om jag behöver, innan jag startar också
Senast ändrad: