Utrustning kontra ridning

Sv: Utrustning kontra ridning

???? *trög*. Kan du förklara?=)

mvh Monika

Jo då, här diskuteras det hej vilt! Det är fantastiskt att ha så många att bolla ideer med och andra likasinnade att ventilera problem och glädjas åt framgångar med. Och framförallt inspireras av. Det är oerhört inspirerande att se allt från lilla Lisas 5:e ridpass till de mest rutinerade som jobbar med fina byten, pirouetter och bra piaff.
Dessutom gillar vi att fika, det gör vi mkt. Då måste vi ju ha saker att prata om! ;)
Att vi också har AR-instruktörer här 3 dagar/v och en helgkurs i månaden gör inte saken sämre! :love:
Jag kunde inte hamna i ett bättre stall, med tanke på mitt intresse.

Låter härligt! Hoppas att det fortsätter så! Vilka instruktörer är ni begåvade med? PM:a om du vill!

Mvh Monika

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 029
Senast: Fibusen
·
Utrustning Det finns säkert otaliga trådar om sadeltillpassning, utprovade av allehanda experter, men jag funderar på själva marknaden. Av de...
2
Svar
21
· Visningar
3 660
Senast: Lixiigirl
·
Utrustning Ska man kunna det? Jag har ridit lite i en sadel, vet inte om den är dressyr eller island, och har svårt att stå i upp. För att inte...
2
Svar
25
· Visningar
2 594
Senast: Buck
·
Utrustning Herr häst har breddat sig igen. Min tränare kallar det för lyxproblem att han musklar sig fint men det gör att jag än en gång är i...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama