turbofling
Trådstartare
Idag skulle jag ha gatt in i vecka 8 men sen ett par dagar har jag brunaktiga smablödningar sa jag var hos min gynekolog igar. Tyvärr kunde hon inte se ngt i livmodern men kunde inte heller utesluta att det satt sig pa annan plats sa hon skickade mig vidare till gynakuten. Även där kunde vi inte fa klara besked mer än att det inte blir ngn bebis . Hcg värdet lag pa 400 ngnting och det är för lagt för veckan och för lagt för att stärka misstankar om utomkvedskap. Pa ultraljud kunde han se en skugga i livmodern men för svagt för att vara säker pa att det var början till ett embryo. Han kunde inte heller se ngt i äggstockarna men kunde inte heller utesluta att ngt litet sitter där eller pa ngn annan plats. Eftersom jag inte har ont alls sa avvaktar vi över helgen (och jag ska aka in akut vid större blödningar eller smärtor). Pa mandag ska vi ta nya prover, han menade att om hcg värdet har stigit sa tyder det pa att ngt växer pa fel plats, har det sjunkigt sa tyder det pa en graviditet som avstannade innan det egentligen ens börjat.
Har andra här haft ägg som fäst pa fel plats, hur har det varit för er?
Eller tidigt avstannade graviditeter, har kroppen skött det själv och hur har det varit?
Inte nog men sorgen över att det inte blir ngn bebis, nu har jag oron ocksa för att behöva opereras.
Har andra här haft ägg som fäst pa fel plats, hur har det varit för er?
Eller tidigt avstannade graviditeter, har kroppen skött det själv och hur har det varit?
Inte nog men sorgen över att det inte blir ngn bebis, nu har jag oron ocksa för att behöva opereras.