Utomjording?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare LadyBlue
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 890
L

LadyBlue

Jag blir mer och mer övertygad om att Spike inte kommer riktigt härifrån... :crazy: :rofl:

DSCN0273.JPG

Fram med bilder på era alien-katter igen! :D

Sv: Utomjording?

Hahaha.. oj jäklar.. ser otäckt ut:p Passa dej så han inte anfaller om natten:) RIKTIGT brallt kort:bow:

Fyra-fem varje morgon anfaller han faktiskt! :D

Han kanske kommer från samma planet som Oliver?? :rofl:

alienoliver.jpg

// Karin

Spike!
Fan om han ligger under mattan är det ju livsfarligt att gå förbi... Läckra ögon! :D

Jag har en...

ChiangMai7dec011.jpg

(Ursäkta stor bild, min dator är under reparation, så jag har inget bildbehandlingsprogram)

Jupp, vi har faktiskt funderat på att döpa om henne... Hon är otroligt söt, gosig och totalcharmerande. Sekunder efter att hon ligger på rygg och spinner får hon ett tokryck och biter sönder, river sönder, stjäl saker, och kastar stora tunga prylar i golvet. Någon exorsist här?

martha skrev:
*ASG*
Behövs inga fönsterlampor där inte :D

Haha nej precis..
Synd att han är kastrerad annars hade jag kunnat starta uppfödning.. Jag menar alienkatter borde ju vara väldigt uppskattade, först och främst så är de energisparande (man behöver inte så många lampor utan ögonen sköter den mesta belysningen där hemma), sen kommer ailenkatten bli den nya "vakthunden". Vilken tjuv vågar gå in i ett hus när det sitter en alien i fönstret liksom??! :idea:

Hittade några fler bilder på min alien:
Utmärkt smygteknik:
alienoliver2.jpg

Här vaktar han julgranen så ingen ska kunna ta den:
alienoliver3.jpg

alienoliver4.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 016
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 288
Senast: ameo
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
441
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
411
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka