Utomhus burar för marsvin

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare .Sandra.
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 003
S

.Sandra.

Hej,

Jag tänkte jag skulle ta ut mina marsvin nu till somn´maren och när värmen kommer.
Jag har tänkt köpa en som här trekantsbur, men dom verkar inte ha öppning, så att man kan öppna, både på långsidorna och kortsidorna... :crazy:

Vad finns det som jag kan använda? Någon som rekomenderar någon bra sort?

Sv: Utomhus burar för marsvin

Bygg en egen, då blir den precis som du vill ha den..
jag håller på att bygga 2 st uteburar till mina smågrisar.. det tyckte jag blev både billigast (förutsett att man har grejjorna hemma) och lättast då jag inte hittade någon bra jag ville ha..

om du inte vill eller har möjlighet att bygga en själv så kan du ju alltid sätta in en annons om att du önskar köpa en trekants bur elr liknande. : )
det gjorde jag , och shit så många som ringde. :p haha

NagelacksBeroende skrev:
om du inte vill eller har möjlighet att bygga en själv så kan du ju alltid sätta in en annons om att du önskar köpa en trekants bur elr liknande. : )
det gjorde jag , och shit så många som ringde. :p haha
Ja det brukar man få och får du inte det så åk till Granngården eller någon trädgårdshandel och köp kompostgaller. De är billiga och av dem kan du lätt sätta ihop en stor bur av och köper du två förpackningar får du 8 nät så det räcker till att göra tak också.
Lycka till.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Hermelin
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
491
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 574
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 297
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka