Utom tävlan eller vad?

superstar

Trådstartare
Jag var iväg och kikade på en dressyrtävling idag. MSV:B, nationell. Reagerade på att en ryttare stod med grå text i startlistan (equipe) och tänkte att det kanske betydde att det var en sen strykning. Men hon startade och red sitt program och eftersom jag gillade hästen väldigt mycket höll jag koll efter hennes resultat på onlinefunktionen. Dock kom aldrig något resultat upp för henne och hon står inte med nu i den slutgiltiga resultatlistan.

Någon som kan förklara varför?

Sv: Utom tävlan eller vad?

Nu är det här bara en ren chansning från min sida, men det kanske var så att hon inte hade pengar på sitt TDB konto och då inte kunde skrivas in "som vanligt" i OE, därav att hennes resultat inte stod med.
Dock är detta som sagt en ren chansning från mig, jag har egentligen ingen aning om hur det där fungerar/jag kan inte de där dataprogrammen...

Jag vet som sagt inte heller, men hon red för klubben som anordnade så det verkar ju rimligt att de var sjyssta och lät henne rida ändå. Men det känns ju märkligt ändå. Jag hade så gärna velat veta vad hon fick för procent ;)

OT
Var det SSSs dressyrmeeting förresten? *Bara nyfiken för att jag kanske ska dit imorgon*

Tillbaka till tråden:
Aa, var bara första tanken som kom upp i mitt huvud också ;)

Okej, tack! Hur fungerar det? Varför gör man det? Kan vem som helst göra det på vilken tävling som helst?

Jag har inte hittat något om det i TR, letade för egen del för någon månad sedan. Gissar att det är upp till tävlingsarrangören.

I det här fallet kanske det kan vara så att ekipaget som startade utom tävlan inte har kvalat till nationell än men att arrangörerna låter dem rida ändå. Jag vet inte vilket ekipage det handlar om.

Liknande trådar

Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 902
Senast: QueenLilith
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Dressyr Hej alla glada! Har letat i TR efter svar på min fråga men hittar inget, även pratat med en dressyrdomare som inte heller visste så...
Svar
6
· Visningar
1 452
Senast: mariahmia
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 657

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar